20140126

Legalizacija marihuane

Za sada je marihuana u većem delu sveta ilegalna. Uglavnom kažemo da nije jasno što je marihuana kriminalizovana u ovolikom broju država, i nije nama jasno, ali smo razlog za kriminalizaciju marihuane objasnili u prethodnom postu pod imenom "Zašto je marihuana ilegalna?"
Ovo je sad jedan problem koji sam siguran da svima padne nekad na pamet, kad je legalizovali, šta bi napravili od nje? Skoro je sigurno da kad bi marihuana postala legalna velike kompanije duvana uzeli bi pod svoje da "proizvode" u svrhe prodaje komercijalno širom sveta. Već je Marlboro sastavio svoju paklu od 20 namotanih. Problem je u tome što ne znamo šta bi oni sve napravili od toga? Ko zna kakve bi nas sve zarazili time, šta bi sve ubacili da nam ugrozi život, da postanemo zavisni. Iako sam za legalizaciju ovo me svaki dan brine, ali makar možemo da spavamo na to uvo da će marihuana u medicinske svrhe da bude organska i da će marihuana da ispuni svoje druge mogućnosti i da počne da se koristi u svim poljima gde je moguće i možda će to trovanje da bude mala cena za platiti, a i siguran sam da ćemo još uvek moći da kupujemo, a to će verovatno napraviti ilegalno, od gradskih dilera koji će sami uzgajati i da kažemo da će da nam bude kap što jeste. Razmislite malo o tome.


1 comment:

  1. Drzava legalizuje ono sto njoj treba.
    Drzava neka legalizuje, a odmah zatim neka puši i pravi kolutove.

    Mi cemo u svojim porodicama legalizovati samo ono sto nama treba.
    Mi cemo u svojim domovima legalizovati prave vrednosti, dobrotu, slogu, rad.
    Postovanje i ljubav.

    Drzava su ljudi, njihove njive, fabrike, gradovi, reke i brda.
    Stotinak covekolikih majmuna sa kravatama ne mogu biti drzava.

    Ti covekoliki ce vec sutra legalizovati ubijanje. Da li tada treba izaci naoruzan i pucati na sve sto se mrda?
    Ne.
    Majmune samo treba smestiti u majmunaru, u gradski zoo vrt. Bila bi sjajna posecenost.

    ReplyDelete